Najdôležitejšie prvky:
PODVOZOK
- Pevný rám vyrobený z oceľovej štvorcovej rúry 300 x 100 x 6 mm,
- lichobežníkový sklápací rám,
- tandemový podvozok s parabolickými pružinami uložený dole,
- vysoké ťažné zariadenie s pevným ťažným okom D40 mm,
- podvozky (s prevodovkou, dvojrýchlostné, trojstupňové) ,
- príprava pre závesné zariadenie, ochrana proti podbehnutiu s komerčným LED cestným osvetlením (EU) 2015/208,
- zadná zásuvka,
- podpera zadnej steny s kolesom (pravé vzadu),
- podložné kliny,
- vybavenie pre žeriav
NÁPRAVA
- Dve ťažké ADR nápravy s 8-čepovými ráfikmi, r
- Rozchod 1750 mm, rázvor 1010 mm,
- zaťaženie nápravy 8000 kg/náprava pri 25 km/h a 7500 kg/náprava pri 40 km/h,
- brzdová vačka 350 x 90 mm
Brzdy: 1 l hydraulická brzda s ventilom a manuálnym regulátorom alebo dvojprúdový systém vzduchovej brzdy, prídavná parkovacia brzda
KONŠTRUKCIA
- Podlaha zo 4 mm oceľového plechu,
- zasunuté rohové vzpery,
- oceľové bočnice a nadstavce (profil FUHRMANN) s rýchlouzávermi,
- kyvné a sklopné otváranie dosiek,
- páka centrálneho uzamykania (ľavá-pravá-zadná),
- pružiny bočnice (ľavá a pravá s unášačom),
- uvoľňovač zrna s pákou,
- prístupový rebrík podľa predpisu o prevencii úrazov (UVV),
- páky na prepravu dreva (10 ks), 6x upevňovacie krúžky,
- zásuvná predná mriežka s bezpečnostnými čapmi a skrutkovými vložkami