Kompletné portfólio
Rotačné riadkovače Kubota sú navrhnuté tak, aby produkovali dobre tvarované a
čisté riadky, ktoré sa dosahujú presnosťou v každej časti riadkovača. Kopírovať nerovnosti terénu je dôležitá schopnosť, najmä v nerovných poľných podmienkach.
Zabráni sa tak znečisteniu riadkov. Rada modelov ProLine alebo CompactLine
ponúka veľké množstvo rotačných riadkovačov od jedno- až po štvorrotorové.
Pevný a odolný rám
Obracače Kubota sú postavené na novom uzavretom robustnom ráme obdĺžnikového profilu, ktorý je pre maximálnu tuhosť vyrobený technológiou ohýbania z jedného kusu materiálu a s jedným zváracím švom po celej dĺžke.
Neuveriteľné rozmery
Všetky obracače sena Kubota sú vybavené prevodovkami pripevnenými k rámu, nemajú žiadnu konštrukčnú funkciu a nie sú preto nijako zaťažované. Tento systém stanovuje štandardy v oblasti stability, hladkého chodu, kvality práce a
efektívnosti. Porovnajte sami!
Super C Tine
Symetrické prsty Kubota Super-C rovnakej dĺžky plodinu efektívne zachytávajú a
obracajú. Plodina sa rovnomerne a na šíroko rozmetá, aby bolo zabezpečené
umiestnené vlhkej plodiny na plodinu suchú.
Tlmiče kmitov
Tlmiče kmitania Kubota zabezpečujú vynikajúce kopírovanie terénu a plávanie obracača.
Rada CompactLine
Pre riadkovače Kubota CompactLine je charakteristická prevodovka, s pastorkom a tanierovým kolesom mazaným tukom v uzavretej prachotesnej skrini. Vodiaca dráha a natáčacie klapky sú ponorené v olejovej nádrži. Rovnako ložiská ramien prstov sú plne mazané olejom, a teda absolútne bezúdržbové. Vysokopevnostné držiaky prstových prstov a dve ložiská na oboch stranách hnacieho hriadeľa zaisťujú tejto kompaktnej jednotke
pevnosť a spoľahlivosť.
Rada ProLine
Riadkovač Kubota ProLine sa vyznačujú jedinečným systémom pohonu, ktorý obsahuje pastorky a vencové kolesá permanentne ponorené v oleji. Dokonale uzavretá konštrukcia zaisťuje kompletné a trvalé mazanie a robí celý systém absolútne bezúdržbovým. Naše rozsiahle skúsenosti zaručujú osvedčenú
technológiu najvyššieho štandardu. Nastaviteľná kalená vodiaca dráha má extrémne veľký priemer 400 mm, čo napomáha ovládaniu oceľových rotorov a tichému chodu stroja.